ZETApress

hírportál

Lidl és a foci

A Lidl lesz az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia hivatalos partnere. A Lidl tovább bővíti labdarúgó partnerségi portfólióját és a 2026/27-es szezon végéig két UEFA klubverseny, az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz – tudattás sajtósaik.

A Lidl lehetőséget teremt ezzel az egészséges életmód, valamint a zöldség- és gyümölcsfogyasztás fontosságának hangsúlyozására. Az együttműködés keretében a vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is folytatja egyedülálló Lidl Kids Team programját, ezzel több mint 12 ezer gyermek számára biztosítva, hogy a mérkőzéseken játékoskísérőként vehessenek részt. A most bejelentett partnerség az UEFA EURO 2024 sikeres együttműködésének hozománya, a YouGov tanulmánya szerint ugyanis a Lidl volt a nyárilabdarúgó torna legláthatóbb márkapartnere.

Az egészséges életmód és az egészséges táplálkozás népszerűsítésével párhuzamosan a profi és az amatőr sport támogatása is a Lidl hosszútávú elkötelezettségének fontos része. Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca így örömmel jelenti be, hogy három évig az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz.

A vállalat számára kiemelten fontos a fogyasztók egészségének és kiegyensúlyozott táplálkozásának érdekében az egészséges élelmiszerek biztosítása. Ugyanakkor tisztában van azzal, hogy az egészséges életmód alapja a mindennapi mozgás és a sport Mivel az UEFA nagy labdarúgóversenyei a világ legnépszerűbb sporteseményei közé tartoznak, a Lidl az új labdarúgó partnerség révén minél több fogyasztót szeretne a mozgásra ösztönözni. A Lidl célja újabb sporttámogatói partnerségével továbbra is az, hogy a We’re on your team szlogen zászlaja alatt – hivatalos friss zöldség- és gyümölcsbeszállító partnerként – mozgásra és az egészséges életmódra inspirálja a szurkolókat. A Lidl így a TV-reklámoktól kezdve a stadionokban elhelyezett plakátokon át egészen a kereskedelmi megjelenésekig az aktív életmódot népszerűsíti majd. A vállalat ugyanakkor gondoskodik arról is, hogy az embereket közelebb hozza az UEFA égisze alá tartozó két eseményhez, valamint arról, hogy az egészséges és friss élelmiszerek a lehető legjobb árakon, mindenki számára elérhetők legyenek.

Lidl Kids Team egész Európában

A bejelentett együttműködés révén 30 európai országban, köztük hazánkban is folytatódik a vállalat nagy sikerű Lidl Kids Team programja. Az exkluzív kezdeményezés keretében a 2026/27-es szezonig 12.364, 6-10 éves korú gyermek részesülhet abban az életre szóló élményben, hogy hivatalos játékoskísérővé váljon valamelyik nemzetközi futballmeccsen.

Ezzel párhuzamosan a Lidl a továbbiakban is lehetőséget biztosít alkalmazottai és a vásárlói számára is, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre, így hozva közelebb mindenkit az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga felejthetetlen élményéhez. A Lidl Kids Team-ben való részvétel lehetőségével pedig a vállalat Európa-szerte még több gyermeket szeretne ösztönözni az aktív életre. Az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás korai életkorban történő implementálása ugyanis bizonyítottan csökkenti a felnőttkori táplálkozással összefüggő betegségek kockázatát. A Lidl továbbra is kiemelt figyelmet fordít a gyermekek egészségének megőrzésére, például a tudatos táplálkozásról, vagy a gyermekeknek szóló marketingre vonatkozó külön irányelvein keresztül: Tudatos táplálkozás – Lidl Magyarország!

A Lidl volt a legláthatóbb márka az UEFA EURO 2024-en

A vállalat a sikeres UEFA EURO 2024 partnerséget követően – ahol az áruházlánc volt a torna legláthatóbb márkája – több, mint 16 millió felhasználót aktivizált a Lidl Plus alkalmazásán keresztül és a meccshelyszíneken gyümölcs-kelyheket osztott ki a szurkolóknak, melyekhez összesen 91 tonna gyümölcsöt használt fel. A YouGov felmérése alapján (bővebben: Euro 2024 sponsorship pays dividends for Lidl | SportBusiness) a Lidl volt a legfelismerhetőbb márkapartner a torna során. Az UEFA EURO 2024 nézőinek több, mint a fele, 58%-a ismerte fel a Lidl-t mint a torna partnerét, ami 32%-os növekedést jelentett a torna előtti szinthez képest, és egyben a legnagyobb növekedést mutatta többi hivatalos partner eredményei közül. A kutatás arra is kitért, hogy a Lidl volt az egyik legláthatóbb márka, a nézők 39%-a tudta megnevezni a torna után.

Büszkék vagyunk arra, hogy az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga is csatlakozik a széles körű sportszponzori portfóliónkhoz. Vállalatunk szorosan kötődik Európához: a Lidl 51 évvel ezelőtt Európa szívében született, és ma már több, mint 30 országban van jelen. A Lidl alapértékei szorosan összefüggnek nemzetközi CSR stratégiánkkal, amelynek részeként az ilyen nagyszabású, a kontinensen átívelő együttműködések alapvető fontosságúak – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Örömmel építünk a Lidl-lel kötött sikeres partnerségünkre a 2024-es UEFA EURO 2024 nyomán, és örömmel üdvözöljük őket az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos globális szponzoraként. A Lidl Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca, jelentős nemzetközi jelenléttel. Izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk azon, hogy az európai labdarúgás dinamizmusát és felfokozott hangulatát minél több szurkolóhoz eljuttassuk. Együttes célunk, hogy pozitív társadalmi hatást érjünk el a labdarúgás ereje által – nyilatkozta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketing igazgatója a témában.

A Lidl Magyarországról

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 209 áruházzal van jelen hazánkban, és közel tízezer munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nemcsak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60%-át magyar beszállítóktól szerzi be. A Lidl Magyarország 2023-ban ismét elnyerte a Top Employer Hungary minősítést.

Szóljon hozzá!