ZETApress

hírportál

Barátság Hubertusszal

A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje. Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe talál. A film különleges érzékenységgel és spiritusszal hívja fel a figyelmet a barátság erejére és jelentőségére egy olyan jelenben, amely az emberi kapcsolatokat folyamatos próbatételek elé állítja.

A St. Hubertus szemléletének mindig is középpontjában álltak a mindennapi életünket meghatározó és felemelő értékek. Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet: minden barátság megmenthető vagy újjáéleszthető, ha úgy akarjuk – tudatták sajtósaik.

A film közel fél percben, sodró lendülettel meséli el négy harmincas éveiben járó férfi közös történetét, akik bár évekig szoros kapcsolatban álltak, az idő múlásával és a világ változásai miatt teljesen eltávolodtak, nem is keresik már egymást. Egy régi emlék felidézése azonban mindannyiukat rádöbbenti arra, hogy a barátság az egyik legfontosabb dolog az életben.

Ahol pedig a barátság, ott a St. Hubertus, amely ezúttal a közösen megélt pillanatok, a szoros kötelékek, az értékek stabil őrzőjeként, közösségteremtő erőként és a hagyomány, a változatlan minőség képviselőjeként jelenik meg. – Az új reklámfilmünk koncepciója a barátságok és a kapcsolatok helyreállításának eszméjére épül – érzékenyen és magával ragadó hangnemben reflektál az igazi értékek törékenységére és erejére, valamint a világunkban tapasztalható törésvonalakra – mondta Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója.

A filmet rendezőként és operatőrként a szintén nagy erejű 2017-es játékfilm, a Kojot rendezője, Kostyál Márk jegyzi – vezetésével az alkotók egy olyan művet hoztak létre, amely megkapó és könnyen átélhető módon, a márka szemléletével összhangban álló stílusban és minőségben képes átadni egy fontos üzenetet.

A St. Hubertus legutóbb egy A természet barátai nevű háromrészes, varázslatos kivitelű online kampányban a természettel való harmónia fontosságát megragadva szólította meg a közönséget. Az új reklámfilm hivatalosan mától látható a tévéképernyőn és a St. Hubertus social media felületein, a szereplők és az előzmények megismeréséhez pedig egy további tartalmakat is megtekinthetnek online az érdeklődők.

St. Hubertus

A St. Hubertus a Zwack Unicum Nyrt. tulajdonában lévő klasszikus magyar gyógynövénylikőr, mely titkos, tradicionális receptúra alapján készül immáron több, mint 100 éve. Igazi karakterét a válogatott gyógynövények, a narancs, az ürömfű és a kivonatok tölgyfahordós érlelése adják, mely St. Hubertus legendájával vegyülve mesél múltról, a természet csodáiról és az életben fontos értékekről. Elérhető St. HUBERTUS Eredeti, St. HUBERTUS Vérnarancs, St. HUBERTUS Erdei és St. HUBERTUS 33 ízekben.

Zwack Unicum Nyrt.

A Zwack Unicum Nyrt. jelenleg Magyarország vezető italgyártó és forgalmazó cége. A Zwack története szorosan összefonódik ikonikus és egyben legrégebbi márkájával, az Unicummal, amely 1790-ből származó titkos családi recept alapján készül, 40-nél is több gyógynövény felhasználásával. A hatodik generációt képviselő Zwack Sándor és Zwack Izabella vezetik a céget, a vállalat és a márka fő értékei – a hagyomány, innováció, eredetiség, minőség és szakmaiság – mentén.

A Zwack termékportfólióját, a legendás recept alapján készült Unicum mellett, az innováció jegyében Unicum Szilvával, a tölgyfahordóban készült, kávé kivonatot tartalmazó Unicum Baristával és a szuperprémium kategóriába tartozó Unicum Riservával bővítették. Emellett a cég számos magyar márka – többek között a St. Hubertus, Kalumba, Fütyülős, Kalinka, Zwack Sándor Nemes Pálinka és a Vilmos – előállítója, és olyan nemzetközi italok forgalmazója, mint a Johnnie Walker, a Baileys, a Captain Morgan vagy a Smirnoff.

Szóljon hozzá!