Sok kicsi sokra megy!
36,6 millió forintot gyűjtött a Tesco a szeretet.éhség. Kampányban. Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2020-ban is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányához, mely december 24-én Szenteste zárult le az áruházlánc üzleteiben.
A Tesco vásárlói ebben az időszakban összesen 146.364 darab kupont vásároltak, amivel 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat. Most először nemcsak az áruházi kasszáknál, hanem december 30-ig online is vásárolhattak adománykupont azok, akik nem személyesen intézték bevásárlásukat, azonban szerettek volna hozzájárulni a kampány sikeréhez. Emellett a Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további közel egymillió forinttal támogatja a Segélyszervezet munkáját.
Ez a karácsony mindannyiunk életében más volt, mint az eddigiek. Sokaknak azonban nem az jelentette a legnagyobb kihívást, hogy nem lehetett meglátogatni a rokonokat, hanem például egy egyszerű vacsora előteremtése – tudatta Kis Boáz, a MÖS sajtóreferense.
A Tesco már 11. alkalommal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtését, melynek során az áruházlánc vásárlói és munkatársai november 16-a és december 24-e között a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. A rendkívüli helyzetre való tekintettel most először a Tesco Online Szolgáltatásának oldalán is beszerezhették az adománykuponokat azok, akik nem személyesen az áruházakban intézték a bevásárlást, azonban szerették volna megszépíteni a rászorulók karácsonyát. A kuponok értékesítéséből befolyt 36,6 millió forintot a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezetnek adja át, akik egész éves munkájuk során nehéz helyzetben levő családokat és gyermekeket támogathatnak belőle. A gyűjtés arca ezúttal is Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó, az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövete volt.
– Az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként mindig örömmel csatlakozunk adománygyűjtő kampányaikhoz, már több mint egy évtizede. Az idei év számtalan váratlan kihívást tartogatott, sokan kerültek nehéz helyzetbe. Nagyon köszönöm munkatársaimnak a támogató hozzáállást, valamint vásárlóinknak is, hogy együtt, az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként ismét megmutathattuk, hogy mindenkinek szép lehet a karácsonya – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
– A Tesco áruházakban zajló kuponos adománygyűjtés mára elmaradhatatlan részévé vált az Országos Adventi Pénzadománygyűjtésnek. Nagyon hálásak vagyunk a Tesco munkatársainak, hogy a szeretet.éhség. kuponos akció 2020-ban sem maradt el, és a vásárlóknak, hogy a nehéz esztendő ellenére is ilyen sokan csatlakoztak az összefogáshoz. Az adventkor érkező adományok teszik lehetővé, hogy a Segélyszervezet az ünnepeken túl, a hétköznapokban is minél több rászorulónak tudjon segítséget nyújtani – fejtette ki Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
A Tesco hisz benne, hogy minden apró figyelmesség számít, ezért a szervezet stratégiai partnereként a szeretet.éhség. kampány mellett évente rendszerint több alkalommal nyújt segítséget a Segélyszervezeten keresztül a rászorulóknak. 2020-ban az áruházlánc közép-európai üzleteiben eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítéséből származó profitot is jótékonysági célra fordítja, amelynek arányos részével, közel egymillió forinttal Magyarországon szintén a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet támogatja.
Tavaly a rendkívüli körülményeket enyhítendő a Tesco a valaha volt legnagyobb, összesen 42 millió forint értékű élelmiszer-adományával is segítette a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, illetve az általuk ellátott, nehéz helyzetbe került családokat. Továbbá az áruházlánc vásárlóinak köszönhetően 20 millió forinttal csatlakozott a szervezet 2020 őszi Iskolakezdés együtt! jótékonysági felhívásához, melynek célja szintén a rászoruló gyermekek megsegítése volt. Emellett a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja.